tisdag 15 februari 2011

Min målbild


De senaste veckorna så har jag haft en bild som ständigt dyker upp i huvudet. Det är en varm och solig sandstrand där jag och min sambo brukar tillbringa somrarna i Frankrike. 

Den här bilden har liksom bara dykt upp och klistrat sig fast i mitt huvud och jag antar att jag kan kalla det för min målbild för dukandieten. 

När jag är färdig med mina tre första faser så vill jag verkligen åka dit under sommaren och avnjuta sol och bad där tillsammans med min älskling. 
Se på solnedgången och gärna avnjuta en härlig picknick tillsammans på stranden.

De gånger som det tar emot eller när jag behöver motivation så drömmer jag mig tillbaka hit och sen går det mesta mycket lättare.

Jag har aldrig varit typen som använt mig av målbilder tidigare, men den här gången så har det liksom bara fallit sig naturligt. Jag har även satt upp ett delmål när jag når 65 kg som jag tänker fira med något kul, eftersom jag då bara har 5 kg kvar till slutmålet som för mig är 60 kg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar